Wydawca treści
Rekultywacja
Nadleśnictwo Kamienna Góra uczestniczy w realizacji projektu "Rekultywacja na cele przyrodnicze terenów zdegradowanych, popoligonowych i powojskowych zarządzanych przez PGL LP"
Projekt realizowany jest w ramach II osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (strona programu www.pois.gov.pl) w ramach działania 2.2. - Przywracanie terenom zdegradowanym wartości przyrodniczych i ochrony brzegów morskich. Koszt całkowity projektu wynosi 130 mln. zł. Zadania są realizowane na terenie całej Polski w 57 nadleśnictwach, a działaniami objęty jest obszar około 24 000 ha.
Głównym celem Projektu jest przywrócenie zdegradowanym w wyniku działań wojskowych terenom, pozostającym w zarządzie PGL LP, wartości przyrodniczych. Cel ten będzie realizowany poprzez wykonanie szeregu działań, zmierzających przede wszystkim do usunięcia wszelkich elementów nienaturalnych wprowadzonych do środowiska w wyniku działalności człowieka. Usuwane będą zarówno przedmioty wybuchowe pochodzenia wojskowego (niewybuchy, niewypały, amunicja oraz inne przedmioty wybuchowe i pozostałości po nich), jak i zanieczyszczenia gruntowe czy powojskowe obiekty kubaturowe (które zostaną rozebrane lub zabezpieczone). Ponadto w ramach realizacji Projektu planowane są działania, które bezpośrednio przyczynią się do podniesienia wartości przyrodniczej terenów, oraz ochrony i wzmocnienia różnorodności biologicznej tj. np. wykaszanie wrzosowisk.
W ramach projektu na terenie RDLP we Wrocławiu realizowane są trzy zadania:
1. Wykonanie rozpoznania saperskiego i oczyszczenie terenów z przedmiotów wybuchowych i niebezpiecznych,
2. Ocena geośrodowiskowa terenów,
3. Rozbiórka lub zabezpieczenie obiektów powojskowych i porządkowanie terenu.
Data podpisania Umowy: 30.11.2011 r.
Nr Umowy o dofinansowanie: POIS.02.02.00.00-001/10-00
Beneficjent: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Instytucja Wdrażająca: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Maksymalna kwota wydatków kwalifikowanych: 130 000 000 PLN
Tytuł Projektu: Rekultywacja na cele przyrodnicze terenów zdegradowanych, popoligonowych i powojskowych zarządzanych przez PGL LP
Najnowsze aktualności
Zaproszenie do złożenie oferty
Zaproszenie do złożenie oferty
"Dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn będących w dyspozycji Nadleśnictwa Kamienna Góra"
Zaproszenie do składania ofert o zamówienie publiczne udzielone
o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł
- Zamawiający.
Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo
Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 33, 58-400 Kamienna Góra, NIP 614-010-20-57
zaprasza do złożenia oferty na:
„Dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn będących w dyspozycji Nadleśnictwa
Kamienna Góra”.
- Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn będących
w dyspozycji Nadleśnictwa Kamienna Góra.
Postępowanie jest prowadzone w trybie art.2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości o wartości mniejszej niż
kwota 130 000 zł, wydanego przez Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów we Wrocławiu.
- Opis przedmiotu zamówienia.
Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn będących w dyspozycji Nadleśnictwa Kamienna Góra zgodnie z poniższymi założeniami:
1) Odległość stacji paliw nie może być większa niż 5 km od siedziby Zamawiającego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania paliw płynnych, poprzez tankowanie w okresie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy następujących paliw:
Lp. |
Paliwo |
Ilość *) |
1 |
Benzyna bezołowiowa 95 |
100 litrów |
2 |
Olej napędowy |
17.000 litrów |
*) Podane ilości są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamówionych paliw w okresie obowiązywania umowy. W takim wypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości i odszkodowania.
3) Oferowane paliwa muszą spełniać wymogi jakościowe zawarte w normach: PN-EN 228:2013-04 oraz PN-EN 590.2013-12 określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015.1680 z dnia 2015.10.23).
4) Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę wynikającą ze wskazań dystrybutora na danej stacji pomniejszoną o rabat wskazany w ofercie. Rabat jest stały w całym okresie obowiązywania umowy.
5) Wykonawca zapewni możliwość realizacji zakupu paliw we wszystkie dni miesiąca na zasadzie transakcji bezgotówkowych. Wykonawca wystawi dwie faktury zbiorcze za wszystkie transakcje jakie były zrealizowane w terminie do 15-go i po 15-tym dniu danego miesiąca.
Do faktury zostanie dołączone zestawienie zawierające co najmniej następujące informacje:
a) data transakcji,
b) rodzaj i ilość wydanego paliwa,
c) nr rejestracyjny pojazdu,
d) imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu.
- Termin realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby dostawy następowały sukcesywnie w terminie 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
- Kryteria oceny i wyboru ofert.
1) Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny: najniższa cena - waga 100%
2) Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznaje ofertę , która zawiera najniższą cenę.
- Warunki jakie powinny spełniać Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia.
1) Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą przedłożyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej,
b) dokumenty poświadczające umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy,
c) dokument dotyczący uprawnień do wykonywania działalności w zakresie sprzedaży paliw płynnych.
- Sposób przygotowania oferty.
Oferta powinna być sporządzona przy użyciu formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1.
Ofertę należy sporządzić czytelnie w języku polskim, w formie pisemnej, podając nazwę
i adres Zamawiającego oraz adnotację: „Oferta na dostawę paliw płynnych”
- Miejsce i termin złożenia ofert.
1) Ofertę należy złożyć do dnia 13.06.2021 roku, do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego – sekretariat , osobiście, pocztą tradycyjną lub elektroniczną na adres: kamienna@wroclaw.lasy.gov.pl.
2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.06.2021 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.
- Warunki umowy.
1) Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą Zamawiający powiadomi o miejscu i terminie podpisania umowy.
2) Umowa zostanie zawarta wg wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2.
- Do kontaktów w przedmiotowej sprawie wyznacza się pracownika merytorycznego
w osobie: 1. Andrzej Gajda, tel. 757443065 w. 671
2. Janusz Gajewski, tel. 757443065 w. 672